BLUE BIRDS

26 lipca 2015



Cześć!
kolejne dni wakacji mijają w ekspresowym tempie, a pogoda dalej nie odpuszcza. Teraz w moim pokoju jest 36 stopni i jak zaraz nie zjem loda to zwariuje, ale tak czy siak posta trzeba zrobić!
(chociaż mam wrażenie że mój mózg nie funkcjonuje tak dobrze jak powinien.)
Jutro jeżeli mi się uda wybiorę się nad zalew, by zrobić jakieś zdjęcia dla was, 
lecz znając życie to pewnie nie będzie gdzie tam stanąć i czym oddychać od nadmiaru ludzi
ale co tam! spróbować zawsze można:)














Bluzka - F&F
Spódnica - Next
Opaska - Smyk

A jak wam mijają wakacje? :)

30 komentarzy:

  1. mi wakacje mijają w miarę OK ;)

    super blog, obserwuje i liczę na rewanż ;3

    zapraszam ----> http://martuskaa123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio też zastanawiam się nad zakupem ogrodniczek, ale nadal nie jestem do końca przekonana.
    A moje wakacje w sumie dopiero się zaczną ;)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione lody!! <3 Zastanawiam się nad zakupem ogrodniczek, ale nie jestem przekonana :/
    Pozdrawiam, Amelia z bloga
    inspiracjeamelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia, lubię tego loda :D
    Coolcookkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się że ogrodniczko-podobne rzeczy znów wracają do łask mody.

    Buziaki
    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look, koszulka.
    PS twoje nogi też są super *.*!
    kllaudy.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia i super blog ;)
    Może wzajemna obserwacja? daj znać u mnie w komentarzu
    http://natashastyle999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie niestety zimno dzis :(
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi dear <3 ! Ur look is great! now I follow u! i hope that u can follow me as well .
    Another earth pink

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja, ja póki co spędzam wakacje w domu ;)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  11. no własnie wakacje mijają i to zbyt szybko ech niestety ;cc świetna spódniczka i bluzka :D
    zapraszam do siebie a jeśli się spodoba zachęcam do obserwacji http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie się ubrałaś <3 Lód na zdjęciu ( chyba joker) pysznyy :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja ♥
    Ja lubię kiedy jest gorąco :)

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie chłodno dziś. ;) Super stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podoba mi się stylizacja ;)

    zapraszam do mnie
    obserwacja za obserwacje ? jak tak to zacznij i napisz w komentarzu u mnie :)
    izzy-bblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nad zalewami w tym okresie faktycznie jest fala ludzi, którzy chcą się ochłodzić, ale tak jak napisałaś, mózgi w takim upale nie funkcjonują poprawnie, więc zalew to wybawienie haha :D

    Nowy post! :)
    www.sandryyshen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie na całe szczęście już tak ciepło nie ma. Mimo wszystko, patrząc na zdjęcie loda i to jeszcze loda, który lubię... mam ochotę iść do sklepu :(
    Bardzo ładne ogrodniczki (?) :)
    +Obserwuję, rewanż byłby bardzo miły :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę takiej pogody u mnie burza i deszcz.. Śliczna stylizacja :3

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ty ślicznie wyglądasz! :D U mnie lato jak nie lato, ale to dobrze, bo nie znoszę upałów ;/
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja ♥
    Uwielbiam te lody :)
    zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  21. Oi linda!
    Gostei muito de conhecer o seu blog.
    Eu estou achando que ele é muito estiloso, tem uma visualização muito bonita e é cheio de informação útil.
    Dé uma passadinha no meu blog, você vai adora ele tanto quanto eu adorei o seu.
    Se gostar, me siga. Mas se você não gosta.......
    ME SIGA mesmo assim!!! rsrsrs
    Beijokas!!

    http://viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia ♥
    Pozdrawiam!
    http://julia-czy-weronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze podobały mi się ogrodniczki :) Świetnie leżą na tobie
    zapiski-nastolatki.blogspot.com zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale urocza opaska z uszkami! :*

    amelia-bloog.blogspot.com
    Zapraszam też na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny look kochana :)zapraszam do wzajemnej obserwacji www.brenodella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuje i liczę na to, że Tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń