CHECKERED DRESS

10 lipca 2015






Cześć!
Kolejny tydzień wakacji dobiega końca w rekordowo szybkim tempie 
a ja dalej siedzę przed telewizorem i oglądam trudne sprawy. 
Chyba rutyna zaczyna powoli mnie zabijać, 
na szczęście jakiś raz na tydzień pojawiają się u mnie przejawy chęci wyjścia na ten żar
i spalenia się na Karaibski brąz. 
Wczoraj właśnie mnie to dopadło i postanowiłam razem z psem pójść do parku na jakieś zdjęcia. 
Początkowo miała to być niby "sesja" dla psa, 
ale na miejscu się rozmyśliłam i zrobiłam zdjęcia sobie (jeżeli można to tak nazwać) 
tak więc przez prawie 3 godziny biegałam i szukałam odpowiednio wysokiego "statywu" żeby postawić aparat i zrobić z samowyzwalacza jakieś w miarę dobre ujęcia.
Możecie sobie to wyobrazić, jak pewna wariatka biega i ustawia sprzęt na śmietnikach, ławkach, murkach i schodach a potem biegnie i wygina się przed obiektywem. 
Szczerze mówiąc zdjęcia nie są takie jak sobie wymarzyłam, ale w sumie to mogą być, 
cóż mój aparat nie zamierzał ze mną współpracować i jak na złość wyostrzał wszystko oprócz mnie 
no i fakt było zdecydowanie za ciemno.











OUTFIT
sukienka - Atmosphere 
 buty - Vans

A jak wam mijają wakacje?

2 komentarze:

  1. Ja siedzę w wietrznej, deszczowej i zimnej Szkocji :(
    Aż się boję jak będą wyglądać nowe zdjęcia.. :)

    Pozdrawiam,
    <a href='http://hanyvia.blogspot.com> Hanyvia(click) </a>

    OdpowiedzUsuń