Friday

11 września 2015


Cześć!
Powrót do szkoły okazał się jeszcze bardziej bolesny niż się tego spodziewałam,
codzienne wstawanie rano i siedzenie do 14 (dzięki Bogu że nie do 15) w szkole 
skutecznie zabiera mi wszystkie siły.
Przez co niestety zaniedbałam bloga i za co jest mi głupio, bo wydaje mi się że posty raz w tygodniu to zdecydowanie za mało! Ale postaram się to jakoś naprawić. :) A na razie przedstawiam wam zdjęcia zrobione jeszcze gdy było ciepło. W sumie, to ja już tęsknie ta tamtą temperaturą, bo zimno mi raczej nie sprzyja, jednak zdecydowanie wolę cieplejsze dni! I nie wyobrażam sobie robienia zdjęć przy 16 stopniach na dworze, a moje zamówienie od dresslink które właśnie do mnie idzie zawiera jak na złość same letnie rzeczy i szczerze mówiąc paradowanie w krótkiej bluzce i spodenkach nie za bardzo mi się widzi, ale bez obaw! dwie pary rajstop i dam rade!
 A jak wam mijają dni po powrocie do szkoły? Przystosowaliście się do szkolnego trybu życia?














Instagram | Youtube | Ask | Snapchat - Hdshua

37 komentarzy:

  1. Hello from Spain: fabulous look. Nice pics. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam ;*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie zdjecia , mam juz dosyc wstawania rano ach hah :)

    ♥ Pozdrawiam , Klaudia z bloga -- -- -- --> http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/ <-- -- -- ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia:)
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, ładne kimono :)

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. mi jakoś ciężko przyzwyczaić się do tego szkolnego trybu życia :/ cudowny sweterek/kamizelka ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne kimono :)
    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Od przyszłego tygodnia znów ma być ciepło więc chyba dasz radę nawet bez rajstop :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie do końca pogodziłam się z tym, że musimy chodzić do szkoły :( Może z czasem będzie lepiej, bo w sumie uczęszczamy niespełna 2 tygodnie :D

    zapraszam do siebie --> dominikaaniedbalfashion.bogspot.com
    oczywiście obserwuję i nie ukrywam, że liczę na to samo :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już się jakoś przyzwyczaiłam. Niestety aż trzy razy kończę po 15, ale jakoś to będzie. :)
    www.mowmipati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zostałam już potraktowana "z grubej rury" przez pogodę dwiema czy trzema burzami wieczornymi i trzema dniami spacerów do szkoły w deszczu, dlatego teraz leżę w łóżku z antybiotykiem:')
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie przez pierwsze dni było okej, nawet mogę powiedzieć, że chciałam chodzić do szkoły. Przez kolejne dni czułam się już strasznie zmęczona, więc dobrze, że mamy już weekend może wypocznę przez te 2 dni :) Ślicznie wyglądasz :*

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    NOWA NOTKA
    Obs za obs?
    Skomentujesz?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze nie do końca się przystosowałam, jednak jestem na dobrej drodze :) Śliczne zdjecia :)

    swiat-uczennicy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia, pięknie wyglądasz. :3 Mi tydzień minął bardzooo szybko :D

    zuzublog.pl [KLIK]

    Mój kanał na YouTube [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, ja chciałabym mieć tylko do 14 w szkole, a tak to niestety jestem w domu dopiero o 16:40 ;/

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi w szkole nawet dobrze, jakoś będzie.
    Fajny outfit!


    http://little-jay999.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiem że zaczęła sie teraz szkoła, ale fajnie piszesz, wiem że pewnie nie bedziesz miała czasu dodawac posty. Ale dobrze Ci to idzie, i myślę że znajdziesz czas na swojego bloga bo jest on wspaniały.
    U mnie : NOWY POST ! Pozwalasz znajomym dodawać posty na swoim blogu.? Co o tym sądzisz?. Zapraszam po więcej do mnie ;> https://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się outfit ;)

    Obserwujemy ? Jeśli tak, daj znać u mnie w kom, odwdzięcze się ;)
    http://im-shawty-bae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w Twojej narzutce<3
    Zapraszam Cię również do mnie. Właśnie dodałam nowy post i będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz po sobie znak;*
    moon-quotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja wlasnie siedze do 15 w szkole :/ raz mam sytuację że do 14 :(
    Też bardzo zaniedbałam bloga przez szkołę. To jeden z powodów dla których jej nienawidzę..

    Nowy post! - Sandryyshen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ps. Kliknęłam! (Dresslink:))

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna narzutka:* pozdrawiam :)
    http://xshandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie do końca przyzwyczaiłam się jeszcze do szkoły, już zdążyłam zaspać kilka razy haha. Podoba mi się outfit!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja niestety przez szkołe tez mam teraz mało czasu na pisanie nowych postów, ale już powoli wchodzę w ten rytuał szkolny i wszystko sobie organizuję. Świetny post i fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:
    >mój blog KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam do 15 , masakraaaaa, ja chce juz wakacje. Bardzo ładne buty i sweterek . Ogólnie fajny post i blog. Pozdrawiam i zapraszam do siebie, bardzo byłabym wdzięczna za kom :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja! Bardzo mi się podoba!

    Zapraszam Cię na nowy post! Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia :)
    Nie przejmuj się na początku zawsze jest ciężko, później jakoś ogarniesz czas na wszystko :D
    kliknęłam, odwdzięczysz się u mnie ?
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny kombinezon, sama się zastanawiałam nad zamówieniem. :) Ale stwierdziłam, że nie opłaca mi się na koniec lata. Ale za rok... Kto wie. :)
    Poklikałam, odwdzięczysz się u mnie?

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń