OOTD i krótki monolog by HDSHUA

27 września 2015


Czy wam też tak szybko mija weekend?
Przecież dopiero była sobota, a teraz już pozostały nam ostatnie godziny niedzieli i znowu powrót do rutyny, 6 godzin chemii, 6 biologi i tak co tydzień, przez następne 9 miesięcy (już nie 10!)
Chyba potrzebuję dużej dawki cukru, bo dalej nie mogę się obudzić, mam wrażenie że są wakacje, jedyny czynnik który mówi mi że już nastała jesień to zimne powietrze z którym stykam się rano biegnąc do szkoły. Nie lubię zimnego powietrza i wrażenia że zamarzam, mimo, że jestem owinięta w swetry i szaliki, z chęcią nałożyłabym puchową kurtkę w której zawsze porównuje się do Pudziana gdyby nie fakt, że większość ludzi mijających mnie na ulicy pomyślałoby "o patrz wariatka!" 

 Kończąc mój monolog, życzę miłego (szybkiego) tygodnia i do zobaczenia już niedługo.


+ Jeśli chcesz to możesz poklikać. Linki prowadzą do strony dresslink z którą mam przyjemność współpracować:)

++ A jeżeli strasznie się nudzisz możesz również dodać mnie na snapchacie i oglądać również nudną relację z mojego pobytu w szkole! (czasami trafiają się nawet monologi! )




23 komentarze:

  1. oczywiście po klikałam 1.75 | 7.76 | 2.66
    Też bym chciała z dresslink współpracować ale na razie jak u mnie za wcześnie jeszcze . Ale pomagam tym co mają już taką możliwość . Niektórzy widzą coś złego w tych współpracach a jak dla mnie do nic złego ;) A zachęcam do obejrzenia dzisiaj w nocy zaćmienia księżyca całkowitego

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam weekend 4 dniowy bo pracuje 3 dni w tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten czas musi zwolnic ! super sweterek :)

    Zapraszam na nowego posta ♥ http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/2015/09/today-im-me.html

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie pierwszy miesiąc już za nami zostało jeszcze 9 razy tyle :D Chciałabym, że by pozostałe miesiące minęły równie szybko jak wrzesień! Niestety mam strasznie dużo nauki, ale jak na razie jestem w miarę zorganizowana więc idzie mi w miarę nieźle. Śliczne zdjęcie i oczywiście poklikałam! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane ;)
    Jako studentka mam tyle szczęścia, że cieszę się jeszcze ostatnimi dniami wolnego. Choć szkoda, że to już te ostatnie.
    Serdecznie pozdrawiam!

    december-everyday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super sweterek :)

    poklikałam

    aboutdriana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny sweterek
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny sweterek, kliknęłam ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny sweterek, kliknęłam :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny blog! Cieszę się że na niego trafiłam!
    zaobserwuj mnie a ja na pewno zrobie to samo!
    mój, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. kliknęłam! ^^ 2.66 $ Ja również nie potrafię się obudzić. :c Po prostu potrzeba mi jeszcze trochę więcej czasu by 'dojść' do siebie po wakacjach :c
    Pozdrawiaam!
    2.66

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny look :) Bardzo mi się podoba! poklikałam, klikniesz u mnie w poście na samym dole? :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny sweterek ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. również życzę szybkiego tygodnia, a przynajmniej tych 5 pierwszych dni :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Eh, też nienawidzę tego zimnego powietrza, kiedy trzeba marznąć :((
    Świetne zdjęcia! Śliczny sweterek :))
    Uczciwie kliknęłam :)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi też strasznie szybko mijają weekendy i dni wolne. W szkole nie jest aż tak źle. Da się wytrzymać, hihi :).
    TikiStyle

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny sweterek :)!
    obserwujemy,
    http://na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń