Casual look

3 lipca 2016


W końcu się doczekałam!
Nadszedł ten długo wyczekiwany czas wakacji! Ostatnie tygodnie szkoły były prawdziwym koszmarem, ale to już koniec! Od teraz mam naprawdę mnóstwo czasu by tak na prawdę zająć się blogowaniem i najprawdopodobniej moim kontem na platformie youtube! (więcej szczegółów wkrótce) A już teraz mogę was zaprosić na nowy post, który pojawi się w przyszłym tygodniu - będzie to fotorelacja z mojej szkolnej wycieczki w góry stołowe, zapraszam serdecznie i do zobaczenia wkrótce! :)


sukienka-forever21
kurtka-second hand
torebka- Marks&Spencer
Trampki-Vices.eu

A jak tam u was mijają wakacje? Macie jakieś plany na najbliższe tygodnie? 

58 komentarzy:

  1. Świetna katana, uwielbiam taki luźny styl. Ja aktualnie jestem na warsztatach muzycznych. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny look a zwlaszczata kurtka ! xx
    Pozdrawiam :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się twoja sukienka! Jej wzór jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. JA niestety nie mam żadnych planów ;d
    Świetne jest to zdjęcie na niebieskiej scianie ! :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, bardzo ładna ta sukienka :) Każdy cieszy się z wakacji, ja już wcześniej się cieszyłam, gdyż moje w tym roku trwają na szczęście dłużej :) Pozdrawiam, Darin Kr blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię zestawienie sukienek z dżinsowymi kurtkami - trochę elegancko, trochę sportowo.
    Ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie poszukuję białych butów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna stylizacja :)

    tworczo-pisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się poda twoja stylizacja , a najbardziej torebka i sukienka jest w moim klimacie. Ciesz i korzystaj z wakacji bo zostaną kiedyś tylko urlopy jak u mnie hehe .

    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam twój styl pisania. Masz to coś! Do tego piękne zdjęcia ;)

    >> LAST DREAM BY ME <<<
    Pozdrawiam! :DD

    OdpowiedzUsuń
  11. To zdjęcie na tym niebieskim tle jest świetne!
    Ja za niedługo wyjeżdżam nad Morze Bałtyckie :)
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post !
    Obserwuje i zapraszam do siebie
    www.wedlugliska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny wygląd bloga <3 Stylizacja na co dzień, tak jak lubię :)

    http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna ta kurtka, uwielbiam stylizacje z jeansowymi kurtkami! :)

    M V R C E L I A zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja cale wakacje niestety badz stety spedzam w domu! O tyle dobrego ze sie relaksuje, odpoczywam po roku szkolnym jednym z gorszych dobrze ze zmieniam szkole! :D No i pracuje nad moim blogiem i rowniez planuje moj kanal na YT :D Powodzenia w tworzeniu!
    Piekne zdjecia pomimo tego ze torebka nie w moim stylu to bardzo ladnie sie komponuje <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja za niecały tydzień wyjeżdżam do Holandii i może potem na Mazury, ale jak na razie pozostaję w domu :P
    Bardzo ładna stylizacja, a sukienka boska *-*
    może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :) Anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja, ja w sierpniu jadę nad morze :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę udanych wakacji! Ja mam w planach znaleźć pracę :) Ładne zdjęcia.
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna stylizacja, bardzo podoba mi się połączenie sukienek z jeansowymi kurtkami ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. no to milych wakacji i wypoczywania :) nalezy sie po ciezkim roku nauki :) pieknie wygladasz bardzo dziewczeco!
    www.marmar.ski

    OdpowiedzUsuń
  21. Zycze udanych wakacji! Ja w tym roku wybieram sie do Krakowa :) Bardzo fajna stylizacja, swietnie wygladasz.
    Pozdrawiam i zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/2016/05/what-will-they-think-about-me.html

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam takie stroje ;) powodzenia z tym co planujesz na YT;)
    |M Ó J B L O G|

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakim cudem ty taką kurtkę wytrzasnęłaś z lumpeksu haha Jest genialna!
    A co do konta na youtube to życzę Ci dużo isnpiracji, to chyba najważniejsze w tym i wiadomo chęci do działania!
    pozdrowionka, bardzo podoba mi się ten strój, wszystko w moim stylu :)
    przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna stylizacja :) Wakacje spędzam spontanicznie. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny outfit, szczególnie ta sukienka, bardzo podoba mi się jej wzór. Ja wakacje spędzam na razie na luzie, jednak już mam zaplanowane kilka rzeczy, między innymi morze.
    OBSERWUJĘ!
    💜💎Unicorns World💜💎

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz super, bardzo fajna kurtka :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne zdjęcia, a stylizacja przypadła mi do gustu :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. wonderful post, kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz super! W życiu nie powiedziałabym, że kurtka jest z lumpeksu, chociaż sama dobrze wiem, że i tam można znaleźć prawdziwe perełki. Co do kanału na youtube, ciężki orzech do zgryzienia, ale życzę Ci powodzenia i inspiracji!

    http://nancy-sunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Podobają mi się takie sukienki :)
    Niedawno zakupiłam podobną, a ja+noszenie sukienki=jakiś cud chyba
    Pozdrawiam :)
    Cami
    http://camikowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Torebka jest bardzo ładna :)
    Ja takich typowo wakacyjnych planów nie mam. Na pewno będę odwiedzać Kraków, kocham to miasto!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakochałam się w tej sukience, mam nadzieję że spędzisz swoje wakacje jak najlepiej i będziesz się dobrze bawić! ;*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! ♥
    http://wiktoriazalewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. sukienka jest wspaniała! i bardzo ci pasuje :D
    Pozdrawiam

    (za wszystkie obserwacje się z chęcią odwdzięczam<3)
    http://nastolatka-marzycielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja, sukienka bardzo ładna :)

    mystery-identity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja, sukienka cudna :)

    mystery-identity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. wyglądasz fantastycznie, świetny look :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie zestawiłaś tą sukienkę z torebką :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie sukienka :) Masz super bloga, OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja w planach mam wyjazd do Krakowa, Warszawy i Zakopanego :D A poza tym to chcę dużo czasu spędzać ze znajomymi :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  40. Podobają mi się twoje butki! Na początku myślałam, że to adidas :) Bardzo przyjemna stylizacja! ZOstawiam follow i życzę miłego dnia!

    aleksandrabubicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładną masz tę kurtkę jeansową ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. ładnie

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. fajne nogi i pozy:) trochę więcej uśmiechu i będzie cudownie:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  44. W planach jak na razie wyjazd do Poznania i prawdopodobnie do Warszawy, ale mam nadzieję, że jeszcze parę miejsc dojdzie :) Świetnie wyglądasz! :3

    Buziaki ♥
    WSPOMNIENIA Z BUDAPESZTU - KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna stylizacja, bardzo dobrze Ci w tej sukience :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetna stylizacja :)
    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/nowosci-ze-sklepow-shein-romwe-i.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna stylizacja ! :)


    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. świetnie wyglądasz, urocza ta jeansowa kurteczka :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście u mnie na blogu ?
    Bardzo mi zależy :* Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. super look! :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń