United Kingdom

6 sierpnia 2016



Sukienka - Reserved
Torebka - SH
Kurtka - SH
Buty - Next

54 komentarze:

  1. Genialna stylizacja i bardzo urocze zdjęcia. ;)
    Bardzo podoba mi sie ta sukienka ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne sukienka! Torebka też fajna ;)

    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylówka :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz! A watę cukrową kocham, to moja wieczna miłość <3333

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz ;) super zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko mi sie podoba w tej stylizacji ^^

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja, torebka jest interesująca, podoba mi się :D
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie ładne zdjęcia, kocham takie kolorowe ściany haha

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, wszystko pięknie dobrane :)
    la-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne zdjęcia takie grunge połączone ze słodyczą waty cukrowej *.*
    Pozdrawiam!
    https://www.instagram.com/p/BIu1zMqApvgQgAjalUyS-ZDIi2i8t0IAzM_bAY0/?taken-by=olaszczypczyk

    OdpowiedzUsuń
  12. oryginalna torebka;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, jakiś czas temu znalazłam podobną torebkę w lumpeksie, ale nie miałam pojęcia do czego będę mogła ją założyć... Natomiast Ty, idealnie wszystko ze sobą zestawiłaś! ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Super bluzka! :)


    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł na ubiór.
    Chociaż szczerze mówiąc się na tym nie zna :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna torebka. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja:) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze to nie lubię tego typu dodatków, ale z całą stylizacją całkiem dobrze się prezentuje ;))

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia! Wata cukrowa zdecydowanie wpasowuje się w klimat :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  20. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/08/little-red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna stylizacja :)
    Pięknie wyglądasz z tą torebeczką :)
    Pozdrawiam
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Super :) wspolna obserwacja ? zapraszam <3 http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia :)
    A stylizacja również prezentuje się świetnie, a zwłaszcza ta torebka ^^

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. AAAA świetne buty, można wiedzieć skąd?

    oddaje obserwacje:)
    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz jestem na twoim blogu i bardzo mi się spodobał :) czekam na więcej


    www.DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne,klimatyczne zdjęcia.
    Super torebka.
    Obserwuję i liczę na rewanż sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super stylówka ! świetnie na tobie leży ta sukienka :)
    Może obserwacja ? ( jak co to czekam na odp u mnie w kom :) )

    OdpowiedzUsuń
  28. Perfect post as usual :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia :)

    Klikniesz w link z bluzką pod zdjęciami? Z góry dziękuje :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/08/changes-are-good.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Super stylizacja. Jaka świetna torebka :) Super blog :)
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale świetnie wyglądasz! cudowna torebka!
    Obserwuję :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  32. Cute look! Wonderful photo!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  33. Mega klimat zdjęć, stylówka również świetna !!
    Obserwuję z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna stylizacja, takie torebki są najlepsze właśnie do takich prostych stylizacji ;)
    Zapraszam na mój blog (KLIK) rewanżuję się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne zdjęcia i urocza stylizacja :*

    natalianowotna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Stylizacja jest super, szczególnie przypadła mi do gustu ta torebka! :)
    elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie wyglądasz <3 ślicznie zdjęcia :)
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale oryginalna torebka! Czasami w SH można wyhaczyć naprawdę ekstra perełki :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  39. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdjęcia mają wielki urok w sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. wow,ale ładnie wyglądasz! ;) sukienka♥

    http://k-jot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. fajne tło do zdjęć! :D świetnie wyglądasz

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajna sukienka! Jeśli chodzi o całość to bardzo do Ciebie pasuje :)

    http://hidenly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo ładnie wygladasz, :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń