Warm September

4 września 2016

stylizacja do szkoły
Bluzka w paski z falbanką hm
Bluzka hm w paski stylizacja do szkoły
adidas superstar stylizacja
Bluzka w paski hm
Bluzka w paski z baskinką hm
Stylizacja do szkoły adidas
Bluzka - H&M
Torebka - H&M
Spodnie - SH
Kurtka - SH
Buty - Adidas

Bomber jacket KLIK | Balerinki KLIK | Shorty KLIK

Kaszkietówka KLIK | Spódnica KLIK | Torebka KLIK

A oto moja malutka wishlista pochodząca ze sklepu "Zaful" Jest to firma która napisała do mnie ostatnio i zaproponowała mi współpracę, więc będzie mi bardzo miło jeśli chociaż na parę sekund odwiedzicie podane wyżej linki. Nie wiem jak u was, ale wszystkie moje wcześniejsze współprace z różnymi firmami były strasznie nieudane i mam cichą nadzieję, że teraz wszystko pójdzie okej. Tak czy siak życzę wam udanego tygodnia i samych dobrych ocen w szkole (ah szkoła) :)

13 komentarzy:

  1. O, jakie ffajne miejsce na zdjęcia *_*
    (W.)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna torebka i bluzka! poklikałam :)


    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka mi sie podoba ;)

    Poklikałam i pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa stylizacja i pomysł na zdjęcia, a szablon jest suuuper! <3
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  6. Stunning! I love that look!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja:) podoba mi się bluzka:*

    OdpowiedzUsuń