Zaful

2 października 2016

Czeeść Kochani!
Jakiś tydzień temu przybyła do mnie długo wyczekiwana paczka (a raczej dwie paczki) z Chin od firmy Zaful (zaful na blogspocie) Nawet nie wiecie jaka byłam szczęśliwa gdy otwierając drzwi niczego nieświadoma zobaczyłam kuriera z przesyłką. Czym prędzej podpisałam papiery i pobiegłam do pokoju zobaczyć moje wcześniej zamówione cuda. Na przesyłkę czekałam jakiś miesiąc, ale to przez to, że wybrałam formę transportu paczki - China Post po to aby uniknąć cła - bo jak wiadomo jest to dodatkowa nieprzyjemność. I tak oto w końcu mogę wam przedstawić moje 3 nowe rzeczy:

sukienka czarna zaful



Pierwszą nowością jest sukienka z motywem rąk oraz falbanką na dole. Sukienka niestety, ale okazała się za duża i mimo że wygląda świetnie będę zmuszona przerobić ją na bluzkę. Tak czy siak jestem z niej bardzo zadowolona! 

torebka z frędzlami zaful

Black bag zaful


Kolejną rzeczą jest torebka. Cała czarna z frędzlami, która wygląda jak worek. Szczerze mówiąc nie przypadła mi do gustu przez swoją sztywność(?) ale za to moja mama z chęcią się nią zaopiekuje. Jest ona solidnie wykonana i wygląda naprawdę dobrze. 

czapka z daszkiem zaful


 Ostatnią już rzeczą jest czapka z daszkiem z mięciutkiego (włochatego) materiału. Tak jak torebka jest ona cała czarna i na środku ma napis NY. Z tyłu posiada możliwość regulowania.

To tyle moi mili. Tak więc zapraszam was za tydzień na kolejny nowy post i życzę Wam miłego dnia:)

31 komentarzy:

  1. Cudowne rzeczy! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka fajna ;)
    po klikane
    24.49
    3.50
    24.49
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy, torebka będzie pasować do wszystkiego :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka i czapka bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczy świetne :) Bubie ten sklep, mają naprawdę świetne jakościowo rzeczy i zawsze mnie zaskakują :) Bluzka fajna, oryginalna i szkoda, że nie pokazałaś tej falbanki :) Torebka tez ma swój urok. I czapka mega :) Poklikane $24.49; $24.49; $3.50;

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy! :) Daj znać co do jakości tych rzeczy bo z takimi firmami to różnie bywa :)
    Zapraszam:
    nataliakojderfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tej torebce! Do mnie też napisała firma Zaful. Rzeczy są naprawdę dobrej jakości :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka jest świetna:) Bardzo lubię ten sklep:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rzeczy , klik - 24,49$, 3,50$ :)
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. już dlugo szukałam takiej torebki- jest prześliczna!

    olkaszczepanik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe rzeczy, gratuluję współpracy! ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie:
    slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne rzeczy, sama oczekuję teraz na paczkę od nich.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czapka jest przecudna! :))
    A tak btw to swietny post! i sliczny wyglad bloga :))
    Jesli bylabys chetna na wspolna obserwacje, to daj znac u mnie. pozdrawiam :)
    www.igapaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się rzeczy które zamówiłaś, może kiedyś się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super rzeczy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka zdecydowanie najlepsza!
    PS. Zaobserwowałam Twojego bloga :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka wygląda super! Oby Ci służyła długo ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka piękna <3 Na pewno będzie pasować do bardzo wielu rzeczy. Pozdrawiam !

    Zapraszam również na swojego bloga : coconeyla.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna torebka
    https://nikolaprzybysz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie najbardziej spodobała mi się czapka! :)
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. mam te sama sukienke kochana <3
    Zapraszam do mnie - można wygrać 100$ do sklepu dresslily! ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. pomieszalo mi sie z blogiem wczesniej, ups :D
    podoba mi sie Twoja torebka :D
    Zapraszam do mnie - można wygrać 100$ do sklepu dresslily! ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. torba szczególnie przypadła mi do gustu
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się bardzo podoba torebka chyba sobie taką zamówię :) zapraszam do mnie zaczynam blogować https://olgitka1315.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny blog i post. Będę wpadała częściej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj i skomentuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń